מאה הכללים משתדלים לרכז, להציג ולנסות לפתור, את ההתמודדויות העיקריות שיצבו בפני כל מעצבת ומעצב בשנותיהם הראשונות בתחום. לאחר חמש שנים במקצוע מתחילים להבין את שוק העבודה של עולם העיצוב. יש כל כך הרבה אפשרויות בחוץ, ועם הזמן והניסיון נפתחות כל כך הרבה דלתות חדשות. חברים, קשרים, התמחויות ובין השאר גם התמודדויות לא פשוטות שחלקן אף נוגעות לאתיקה. נ.ב. קבוצת הכללים החשובים ביותר לדעתי הם 65-73 שעניינם הוא בריאות בעבודה משרדית אל מול המסך. מוזמנים להוריד, לקרוא ולהעביר לחברות וחברים. קריאה מועילה ומהנה נתנאל קראוס להורדת הספר 100 כללים למעצב הגרפי המתחיל הקליקו: http://bit.ly/100-graphic-design-rules עשו לייק בעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/Graphic.Design.Rules קריאה נעימה :)
פרוייקט קטן שעמלתי עליו לאחרונה, מוזמנים להוריד, לקרוא ולהעביר לחברות וחברים. קריאה נעימה :) לעמוד הפייסבוק >> / לינק ישיר להורדת הספר >> מאה כללים למעצב הגרפי המתחיל by NetanelKraus
מבחן קצר: נגיד שלקחתם עט ודף. עכשיו תציירו את הלוגו של קוקה קולה, של LG, של פיצה האט. זה לא באמת משנה, וכנראה שחוץ מהלוגו של אורנג' זה לא יהיה קל.. למעשה, אפילו כשמדובר בלוגו של אורנג' - היכן הכיתוב יושב בריבוע הכתום? למטה? משמאל או מימין? האם רשום גם TM? כל האותיות גדולות? האם ראיתם פעם את הלוגו עם כיתוב בעברית? בקיצור... הלוגו משנה? מה זה משנה אם אתם זוכרים את הלוגו באופן מדויק או לא? אז בדיוק, זה לא משנה.. לא מזמן, בקבוצה לעיצוב בפייס כתב מישהו שדרוש לו "מעצב לוגו". הוא צריך מישהו שרק יעשה לו לוגו. לקוחות מקדישים זמן רב בחידוד ויצירה של לוגו, ובעברית צחה - סמליל. בכך עלולים הם לתקוע תהליך שלם של מיתוג. לוגו נתפס בעיני הרבה לקוחות כדבר החשוב ביותר, והשאלה היא האם הדבר אכן כך? והתשובה היא לא "לא", אלא "ממש לא". לוגו הוא לא הדבר החשוב, ולוגו הוא לא מה שהלקוח באמת רוצה. מה עם לוגואים טובים?! קחו למשל את הלוגו של Fedex. אחלה לוגו. כולם משתאים מהחץ הקטן והחבוי שמסמל מהירות. בפועל הלוגו שלהם לא משדר את כל המסר שלהם ובאותה מידה הו...