רשומות

מציג פוסטים מתאריך אוגוסט 18, 2013

מהו תהליך יצירתי (קריאייטיב)

תמונה
תהליך קריאייטיב: א.  קודם כל  להבין את  צרכי הלקוח . ב. ואז  מחקר . ב. אחר כך  רפרנסים  - כלומר דוגמאות ממתחרים, מהתחום, מהאזור ושות'... - מכל הגדרה שמשתייכת למוצר.  ג.  סקיצות  והרבה - וממליצים בעבודה חופשית עם עפרון ונייר. סוף תהליך קריאייטיב. תהליך עיצוב: ה. להציע  3 סקיצות  ללקוח.  ו. טיפול ב סקיצה נבחרת . - תיקונים / התאמות גדלים / המשך פיתוח. חזרה לתהליך קריאייטיב: ז.  הצעה/טיפול של נגזרות  מהעיצוב הנבחר - עשינו כרטיס ביקור? להציע מוצרים רלוונטיים נוספים. /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /   /  /  /  /  /  /   /  /  /  /  /  /   /  /  /  /  /  /   / תהליך קריאייטיב הוא:  תהליך חשיבה מעבר לבחירת צבעים, פונטים ותמונות . השאלה המנחה היא: "מה  המסר  שאנו רוצים להעביר?". התהליך יספק את התשובה: " כיצד  לעשות זאת!" - ובמילים פשוטות. הטעות  - לנסח תהליך "מרשים" בצורה מורכבת, מסובכת, מסורבלת, וללא משמעות פרקטית.

לא מכירתי, ולא במקרה

תמונה
יוטבתה בקמפיין יוטיובי לא-מכירתי החלק הרגיל: עוד סרטון פרסומת ביוטיוב החלק המפתיע: בהקלקה מגיעים ל פוסט בבלוג של צלמת אוכל!! בדרך כלל הנטייה של מפרסם היא "ללכת על בטוח" - לא להתחכם. הארד סייל, מכירתי, מחיר, מבצע, הטבה, חדש. מסר מהיר ופשוט. אומרים שזה בא על חשבון 'אווירה'. יוטבתה מפתיעים עד כדי כך שזה נראה כמו טעות. פרסומת שמובילה לתוכן איכותי וכלל לא מכירתי (אך מצד שני מחמיא למוצר שנמצא בסופר)   סרטון הפרסומת של יוטבתה ה לינק אליה מובילה הפרסומת /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  נתנאל קראוס   /   אתר:   www.netanel.tk    /   דוא"ל:   nat.kraus@gmail.com לוגו  /  ניירת  /  כרטיס ביקור  /   מודעה  /   הזמנה  /   באנר  /   דיוור  /  אתר  /  מיניסייט  / /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  / 

לחשוב מחוץ לקופסא

תרגיל   טוב (בן 4 צעדים) שחברי לעבודה לימדני: 1. אוקיי קיבלנו בריף ל  X   2. מתבקש לעשות  Y 3. אז  לא נעשה   Y 4. עכשיו השאלה היא מה עושים..  דוגמא: 1. קיבלנו בריף לפרסם רכב. 2. מתבקש להראות את הרכב. 3. לא נראה את הרכב. 4. עכשיו השאלה היא מה עושים..  לחשוב מחוץ לקופסא. ישנו דבר מה ציני באמירה - מן דרישה אבסולוטית חסרת כל הכוונה.  כאשר אותם לקוחות, שבתחילה דורשים "חשיבה מחוץ לקופסא", אל מול תוצאה יוצאת דופן מתקפלים בחזרה אל תוך הקופסא.  מיסטר בין מצטיין בחשיבה מחוץ לקופסא ותראו לאן הוא הגיע... /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  נתנאל קראוס   /   אתר:   www.netanel.tk    /   דוא"ל:   nat.kraus@gmail.com לוגו  /  ניירת  /  כרטיס ביקור  /   מודעה  /   הזמנה  /   באנר  /   דיוור  /  אתר  /  מיניסייט  / /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /  /