מהו תהליך יצירתי (קריאייטיב)
תהליך קריאייטיב: א. קודם כל להבין את צרכי הלקוח . ב. ואז מחקר . ב. אחר כך רפרנסים - כלומר דוגמאות ממתחרים, מהתחום, מהאזור ושות'... - מכל הגדרה שמשתייכת למוצר. ג. סקיצות והרבה - וממליצים בעבודה חופשית עם עפרון ונייר. סוף תהליך קריאייטיב. תהליך עיצוב: ה. להציע 3 סקיצות ללקוח. ו. טיפול ב סקיצה נבחרת . - תיקונים / התאמות גדלים / המשך פיתוח. חזרה לתהליך קריאייטיב: ז. הצעה/טיפול של נגזרות מהעיצוב הנבחר - עשינו כרטיס ביקור? להציע מוצרים רלוונטיים נוספים. / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / תהליך קריאייטיב הוא: תהליך חשיבה מעבר לבחירת צבעים, פונטים ותמונות . השאלה המנחה היא: "מה המסר שאנו רוצים להעביר?". התהליך יספק את התשובה: " כיצד לעשות זאת!" - ובמילים פשוטות. הטעות - לנסח תהליך "מרשים" בצורה מורכבת, מסובכת, מסורבלת, וללא משמעות פרקטית.