מהו תהליך יצירתי (קריאייטיב)

תהליך קריאייטיב: א. קודם כל להבין את צרכי הלקוח . ב. ואז מחקר . ב. אחר כך רפרנסים - כלומר דוגמאות ממתחרים, מהתחום, מהאזור ושות'... - מכל הגדרה שמשתייכת למוצר. ג. סקיצות והרבה - וממליצים בעבודה חופשית עם עפרון ונייר. סוף תהליך קריאייטיב. תהליך עיצוב: ה. להציע 3 סקיצות ללקוח. ו. טיפול ב סקיצה נבחרת . - תיקונים / התאמות גדלים / המשך פיתוח. חזרה לתהליך קריאייטיב: ז. הצעה/טיפול של נגזרות מהעיצוב הנבחר - עשינו כרטיס ביקור? להציע מוצרים רלוונטיים נוספים. / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / ...