מה זה מיתוג מחתרתי?

על "מה זה מיתוג" הרבה כתבו, הגדירו, ולרוב האריכו קצת יותר מידי..
בכל זאת, צריך לאיים על הלקוח. כלומר, לגרום לו להרגיש שהוא חייב מומחה לדבר.
הוא באמת חייב מומחה לדבר רק חבל שהמדד היחיד של לקוחות הוא מומחיות הניפוח במילים.

על כל פנים, פוסט מגניב של Tom fish burne Marketoonist  מתאר מקרה חריג של מיתוג מחתרתי:
שני אנשים, כנראה מהתחום, (לא התעמקתי עד כדי כך..) התרעמו על מעשי ראשי מדינתם - קנטאקי.
מסתבר שמדינת קנטאקי הוציאה 600 אלף דולר על מהלך מיתוגי שהשניים חשבו למעפן

יש להניח שהממתג הציע רעיונות טובים יותר ושאנשי השיווק החדים מוטטו את הרעיון.
בכל אופן, השניים יצאו במהלך מיתוג משלהם למדינת קנטאקי :)

הסרטון של השניים:

Kentucky Kicks Ass - Rebranding Kentucky from Kentucky for Kentucky on Vimeo.


הפוסט המסקר:

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להורדה: 100 כללים למעצב הגרפי המתחיל

פתיחת בלוג: כיצד משמש הבלוג כאחד הכלים החזקים לשיווק עצמי.

תוכן (שיווקי) ברשת. לא מה שחשבתם..