לא מכירתי, ולא במקרה
יוטבתה בקמפיין יוטיובי לא-מכירתי
החלק הרגיל: עוד סרטון פרסומת ביוטיוב
החלק המפתיע: בהקלקה מגיעים לפוסט בבלוג של צלמת אוכל!!
בדרך כלל הנטייה של מפרסם היא "ללכת על בטוח" - לא להתחכם.
הארד סייל, מכירתי, מחיר, מבצע, הטבה, חדש.
מסר מהיר ופשוט.
אומרים שזה בא על חשבון 'אווירה'.
אומרים שזה בא על חשבון 'אווירה'.
פרסומת שמובילה לתוכן איכותי וכלל לא מכירתי (אך מצד שני מחמיא למוצר שנמצא בסופר)
סרטון הפרסומת של יוטבתה
הלינק אליה מובילה הפרסומת
/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
לוגו / ניירת / כרטיס ביקור / מודעה / הזמנה / באנר / דיוור / אתר / מיניסייט /
/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
תגובות
הוסף רשומת תגובה