מהו תהליך יצירתי (קריאייטיב)

תהליך קריאייטיב:
א. קודם כל להבין את צרכי הלקוח.
ב. ואז מחקר.
ב. אחר כך רפרנסים - כלומר דוגמאות ממתחרים, מהתחום, מהאזור ושות'... - מכל הגדרה שמשתייכת למוצר. 
ג. סקיצות והרבה - וממליצים בעבודה חופשית עם עפרון ונייר.
סוף תהליך קריאייטיב.

תהליך עיצוב:
ה. להציע 3 סקיצות ללקוח. 
ו. טיפול בסקיצה נבחרת. - תיקונים / התאמות גדלים / המשך פיתוח.

חזרה לתהליך קריאייטיב:
ז. הצעה/טיפול של נגזרות מהעיצוב הנבחר - עשינו כרטיס ביקור? להציע מוצרים רלוונטיים נוספים.

/ / / / /

תהליך קריאייטיב הוא: תהליך חשיבה מעבר לבחירת צבעים, פונטים ותמונות.
השאלה המנחה היא: "מה המסר שאנו רוצים להעביר?".
התהליך יספק את התשובה: "כיצד לעשות זאת!" - ובמילים פשוטות.
הטעות - לנסח תהליך "מרשים" בצורה מורכבת, מסובכת, מסורבלת, וללא משמעות פרקטית.

בנוסף תהליך הקריאייטיב ייסכם:
על אילו שאלות אנו צריכים לענות? - התנגדויות.
מה הלקוח רוצה? מדוע אנו עדיפים? - הטבות.

דוגמא לתהליך קריאייטיב במשרד המיתוג OPEN:

מה זה אומר לך כמעצב/ת? ללמוד לחקור ולחשוב - תכני שיווק.
מה זה אומר לך כלקוח/ה ?  למצוא מישהו שכיף לחשוב איתו ושידע לפשט ולתרגם את המחשבה למעשה.




נתנאל קראוס  /  אתר: www.netanel.tk  /  דוא"ל: nat.kraus@gmail.com
לוגו / ניירת / כרטיס ביקור / מודעה / הזמנה / באנר / דיוור / אתר / מיניסייט /

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להורדה: 100 כללים למעצב הגרפי המתחיל

סקיצות חד פעמיות