שימוש במשרד פרסום/יח"צ לקידום "משהו"

גלשתי וצפיתי בבאנר די מושקע מאת ארגון המורים.
מיניסייט פשוט ויפה פלוס סרטון וידאו עם חתימה של מקאן דיגיטל
אגב, שימו לב לשינון המנטרה בסרטון :)

כלומר, ארגון המורים לוקח משרד פרסום עצום (שזה מלא כסף בד"כ) כדי לקדם רפורמה חדשה. 
האם הרפורמה טובה? 
או שמא למשרד יש תפקיד...
כלומר במי זה פוגע, מה זה משנה, למי זה טוב. איך זה משנה לתלמידים? אולי זה לא משנה...
אנחנו לא יודעים.. על מה שאנחנו שומעים זה "פיצול כיתות ז'-י"ב הוא אסון פדגוגי! * 7


הבאנר:





לינק למיניסייט:  http://www.save-education.co.il/


סרטון:





/
נתנאל קראוס  /  אתר: www.netanel.tk  /  דוא"ל: nat.kraus@gmail.com
לוגו / ניירת / כרטיס ביקור / מודעה / הזמנה / באנר / דיוור / אתר / מיניסייט /

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להורדה: 100 כללים למעצב הגרפי המתחיל

83 שיטות שיווק - המדריך המלא לשיווק העסק

פתיחת בלוג: כיצד משמש הבלוג כאחד הכלים החזקים לשיווק עצמי.