מעצבים בינוניים לא מעתיקים, הם רק עומדים במקום

מעצבים בינוניים מנסים לעשות דברים יפים ולהשתפר, ואכן מעבודה לעבודה הם משתפרים. טיפלה.
גם כשמעצב בינוני מסתכל על עיצובים של אחרים לפני תחילת עבודה הוא עושה זאת רק כהתרשמות כללית. הוא לא ישתול את העבודה בקובץ העבודה ויתאים את משקלי הטקסט וקומפוזיציה נכונה, מבחינתו זו חציית גבול. ולכן - לאחר סיום העבודה - הם יהיו מתוסכלים מפני שהרבה מן הישן שלהם נשאר בעבודה הנוכחית ורק גירודים בראש ינסו לחשוף את הבעיה: מדוע הם אינם באותה הרמה כמו הרפרנסים מהם התרשמו קלות.

אם הם היו מעתיקים לגמרי.
מלבישים את הטקסטים שלהם בפונט דומה. 
דוגמים צבעים במדוייק. 
מחקים את בחירת התמונות של בעל הרפרנס.
ואז לחזור אחורה... ולשנות מעט את התוכן בהתאמה לרצוי להם.

כך מגיעים הרבה יותר רחוק. לומדים הרבה יותר מהר.
מעצבים בינוניים לא עושים זאת משום שתהליך שכזה נדמה ארוך מידי, ושזו רמאות.. הם נמנעים מלהפנים שאף אחד לא ממציא את הגלגל ושהטובים ביותר מעתיקים ורק אז נותנים את האינפוט שלהם.


אוסטין קלאון על העתקה ב-TED:

מתוך הספר של אוסטין קלאון "Steal Like an Artist":
Inline image 1

עוד כמה שיחות מעניינות עם הבחור: http://austinkleon.com/speaking/

דוגמא ללוחות חשיבה עם רפרנסים (ממשרד המיתוג OPEN):
Inline image 2 Inline image 3



/
נתנאל קראוס  /  אתר: www.netanel.tk  /  דוא"ל: nat.kraus@gmail.com
לוגו / ניירת / כרטיס ביקור / מודעה / הזמנה / באנר / דיוור / אתר / מיניסייט /

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להורדה: 100 כללים למעצב הגרפי המתחיל

פתיחת בלוג: כיצד משמש הבלוג כאחד הכלים החזקים לשיווק עצמי.

83 שיטות שיווק - המדריך המלא לשיווק העסק