דילמת הלקוח: להשקיע בסרטון ויראלי או לא להשקיע בסרטון ויראלי

קשה לשכנע לקוחות שהפקת סרטון ויראלי משתלם משום:
1. הפעילות יקרה. (עלות מול תועלת)
2. מעט אנשים נחשפים לפעילות בשטח. (התועלת הודאית מינורית)

אבל זה כל היופי,
בכלל לא אכפת מהחשיפה בשטח - אלא ליצור מתיחה/חומר-למחשבה/בדיחה שתרוץ ברשת ותתן חשיפה רחבה למותג.
(אה ויש גם סעיף נוסף: 3. לא בטוח שזה יהיה ויראלי..)

***
דוגמא טובה למשמעות ה"סרטון הויראלי". 
פעילות קטנה בשדה תעופה עם נכון לעכשיו 17000 חשיפות מלאות ביוטיוב.

עוד בנושא:
ויקיפדיה: "שיווק ויראלי".
כלכליסט: "איך נדבקים בויראליות?".


/ / /
נתנאל קראוס  /  אתר: www.netanelk.tk  /  דוא"ל: nat.kraus@gmail.com
לוגו / ניירת / כרטיס ביקור / מודעה / הזמנה / באנר / דיוור / אתר / מיניסייט /

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להורדה: 100 כללים למעצב הגרפי המתחיל

סקיצות חד פעמיות