דילמת הלקוח: להשקיע בסרטון ויראלי או לא להשקיע בסרטון ויראלי
קשה לשכנע לקוחות שהפקת סרטון ויראלי משתלם משום:
1. הפעילות יקרה. (עלות מול תועלת)
2. מעט אנשים נחשפים לפעילות בשטח. (התועלת הודאית מינורית)
אבל זה כל היופי,
בכלל לא אכפת מהחשיפה בשטח - אלא ליצור מתיחה/חומר-למחשבה/בדיחה שתרוץ ברשת ותתן חשיפה רחבה למותג.
(אה ויש גם סעיף נוסף: 3. לא בטוח שזה יהיה ויראלי..)
***
דוגמא טובה למשמעות ה"סרטון הויראלי".
פעילות קטנה בשדה תעופה עם נכון לעכשיו 17000 חשיפות מלאות ביוטיוב.
/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
לוגו / ניירת / כרטיס ביקור / מודעה / הזמנה / באנר / דיוור / אתר / מיניסייט /
/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
תגובות
הוסף רשומת תגובה