פרסם זאת בעצמך

בדרך כלל למפרסמים ישנה תלות מסוימת בפרסומאים. צריך שהקופירייטר יכתוב, צריך שהמעצב יעצב, ושהמשרד יקנה את המדיה. לפעמים יוצא לפגוש לקוחות שממציאים לעצמם פתרונות יצירתיים מפני שלא כל אחד רוצה להשקיע כסף רב במשרדי פרסום או מעצבים ובטח בקופירייטרים (סורי, מה לעשות..). מתוך אותה חסכנות יש שמפיקים תוצר דל ואפילו מטופש אך לעיתים, ולאו דווקא רחוקות, יש שמפיקים תוצר מאוד טוב שאולי רק נראה מעפן ודווקא זה מה שהופך אותו למעולה, כזה שיש להעריכו.
























לא רוצה לשלם על שלט אז תולה על האופנוע פלקט. עכשיו כל מי שרואה ידע שבאזור יש בית מרקחת.



לא רוצה להדפיס מגנטים אז מדפיס בבית ומהדק. אם בעבר הדפיס מגנטים וכעת רוצה לחסוך הרי שאם יהיה אפקטיבי אז למה להדפיס מגנטים רגילים ואם לא אפקטיבי אז למה להדפיס מגנטים רגילים. המגנט הזה גאוני. זול, אותו מסר. רוב הסיכויים שגם הוא ילך לפח. ובמידה ואכן מי מכם  צריך לפתוח סתימה כולשהי מעניין עד כמה ישנה איכות המגנט.

אסטרטגיה
מעבר לעלויות או רמת גימור בתוצרי הפרסום, לכל עסק עדיף לשים את הדגש על תכנון (אסטרטגיה או איך שתרצו לקרוא לכך). לפני רכישת המדיה, לפני ניסוח המלל, לפני העיצוב.
קהל היעד, מתחרים, יתרונות וחסרונות, ותכנון לעתיד - כיצד נוכל לשפר או להציע יותר כך שיעדיפו אותנו. אם התכנון ברור, גם פרסום בינוני ישיג מטרה. פרסום חד נצרך למוצרים חלשים או חדשים או חלשים וחדשים.  

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

להורדה: 100 כללים למעצב הגרפי המתחיל

סקיצות חד פעמיות